« قانون مداری در موسسه ایثار،پایان همکاری با بازنشستگان »

موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار خراسان رضوی

در ابتدای صبح روز بیست وسوم آبان ماه،جلسه ای با حضور مدیر عامل موسسه و کلیه همکاران ستاد مرکز در اتاق جلسات برگزار و این جلسه ساعت ۸ صبح با سخنان مهندس پورحاج رضایی مدیرعامل موسسه آغاز شد.
مدیرعامل موسسه هدف از برگزاری این جلسه را تجلیل و تکریم از دو نفر از پرسنل بازنشسته زحمت کش و خدوم موسسه عنوان و در مقدمه سخنان خود چند صفت و ویژگی را برشمرد که اهمیت دادن به آنها ضمن اینکه جامعه را از زشتی و بدی پاک می کند انسان را به رستگاری رسانده و نجات بخش او از هر پلیدی است که این ویژگی ها به صورت عام اخلاق، نیت پاک،خلوص و دهها صفت دیگر است و همواره در توصیه های اخلاقیِ دین و بزرگان دین به آن اشاره شده است.
وی در ادامه سخنان خود همکاران را به تقویت این صفات در زندگی عمومی خود توصیه و به نکات دیگری در محیط کار اشاره کرد و افزود اول صداقت داشتن درکار است،که این افراد می توانند اهداف سازمانی را به صورت حرفه ای و جدی و با نهایت صداقت دنبال کنند و به پیش ببرند، و نکته دوم که می شود گفت جدیت در کار است،این جدیت در کار باعث می شود کار را سَرسَری نگرفته و به هر جهت خود را وقف آن کنند و معتقد باشند کار به نحو احسن انجام خواهد گرفت،سومین ویژگی که به آن می توان اشاره کرد پُرکاری در محیط کار است،به عبارتی افرادی که از بیکاری بری و بیزار هستند،و همواره راهی را دنبال می کنند که هدف سازمان خودشان را به موقع انجام دهند و لازمه اش این است که،این افراد روحیه پُرکاری داشته باشند،در همین راستا میبایست این افراد توان و ظرفیت را در خودشان تقویت،تا از کار زیاد خسته نشوند.
وی ادامه داد وقت گزاری که این افراد انجام می دهند جزء مواردی است که آن را به جایگاهی می رساند که هر قدر از او تجلیل شود باز هم کم خواهد بود و در پایان خدمت،این افراد به جایی می رسند که دیگران از رفتن آنها ناراحت شده و از عمق جان برای آنان دعای خیر می کنند .این عملکرد در دوران زندگی،روحیه ای به انسان می دهد که از خود احساس رضایت می کنند.
پورحاج رضایی به سایر همکاران در موسسه توصیه کرد در محیط کار و موسسه به گونه ای بایدکار شود که این اتفاق برای شما هم رقم بخورد و هر وقت خواستید بروید دیگران از رفتن شما ناراحت شوند و کارکنان باید این نوع خصوصیاتها و ویژگی ها را در وجود خودشان افزایش دهند،در همین راستا هست که شان کارمندان حفظ خواهد شد.
وی از نهادینه شدن جلسات تجلیل و تکریم سخن به میان آورد که برای تمامی پرسنل در زمان بازنشستگی از آنان این طور تقدیر و تشکر شود.
پورحاج رضایی مکرراً و مجدداً ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای آقایان درخشان و عابدی نژاد این طور عنوان کرد با شناختی که از این دو بزرگوار دارم از مخلص ترین و خدوم ترین همکاران در طول این مدت بودند که زحمات آنان برکسی پوشیده نیست و از هیچ کوششی برای انجام کارهایشان دریغ نکرده و بیش از توان خود جدیت به خرج داده و وقت شناسی در هر دوی این عزیزان وجود داشت.
مدیر عامل موسسه ایثار در پایان سخنان خود از خداوند متعال آرزوی توفیق ِسلامتی توأم با شادی و نشاط برای آنان در کنار خانواده هایشان داشته،و ادامه داد با روحیه ای که از این دو بزرگوار سراغ دارم در دوران زندگی و بازنشستگیشان خیرشان به جامعه و حتی همکارانشان در این موسسه خواهد رسید .
در انتهای این جلسه آقایان درخشان و عابدی نژاد ضمن حلالیت از همکاران در سخنان پایانی خود با اهدای لوح به پاس زحمات چند ساله شان در موسسه ایثار از آنان تقدیر به عمل آمد.

موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار خراسان رضوی

موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار خراسان رضوی

موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار خراسان رضوی